تور تایلند ، خاطره ای به یاد ماندنی

تور تایلند یکی از بهترین تورهایی است که می تواند خاطرات به یادماندنی را برای شما رقم بزند. تایلند از جمله کشورهایی است که شما می توانید هر چه را که بخواهید در آنجا پیدا کنید. اگر به طبیعت بکر علاقه مند هستید بی شک تور تایلند در نوید گشت بهترین گزینه برای شماست. اگر به مراکز تاریخی علاقه مند هستید، با تور تایلند در نوید گشت می توانید به معابد بسیار خاص سفر کنید و حس مدیتیشنی را تجربه کنید که در هیچ جای دنیا تکرار شدنی نیست. ماه های پربارش تایلند به طور کلی از نیمه تیر تا مهر ادامه دارد.

آیا تور پاتایا مناسب است؟

تور پاتایا یکی دیگر از تورهایی است که سوالات زیادی در مورد آن پرسیده می شود. اگر به تفریحات و کلوپ های شبانه علاقه زیادی دارد و می خواهید در شهری باشید که هم در صبح و هم در شب زندگی در آن جریان دارد می توانید تور پاتایا را انتخاب کنید. شما می توانید با انتخاب تور پاتایا هم از طبیعت بکر و وصف نشدنی تایلند لذت ببرید و هم می توانید تفریحات دنیای مدرن را تجربه کنید.

برای مشاهده تور های پاتایا از لینک زیر استفاده کنید :

https://navidgasht.com/tours/تورهای-آسیا/تایلند/پاتایا

 

تور پوکت را از کجا رزرو کنیم؟

بیایید با سواحل شروع کنیم ؛ بر کسی پوشیده نیست که پوکت دارای برخی از بهترین شن‌ های سفید در این کشور است که معروف‌ ترین آنها پاتونگ ، کاتا و کارون است. اما در حقیقت ، بهترین ها یک راز محلی است که به خوبی حفظ شده اند. مجموعه ما در تور پوکت ، شما را با تمام راز و رمز های این جزیره های متروک آشنا خواهد کرد. پوکت یک مرکز عالی برای دوست داران جزیره های بکر می باشد. گزینه‌ های زیادی وجود دارد ، از جاذبه‌ های توریستی مهم مانند کوه فی فی گرفته تا جزایر ناشناخته کوچک‌ تر مانند کوه کای نوی ؛ تمامی این ها را در تور پوکت خواهید یافت. سایر جزایر نزدیک پوکت عبارتند از ؛ کو یائو یای ، کو لون ، کو راچا و ده ها جزیره دیگر. اینها برای سفرهای یک روزه عالی هستند. شما می توانید با قایق تور یا یک قایق خصوصی به بسیاری از آنها بروید. مجموعه نوید گشت ، تمامی تفریحات و امکانات رفاهی شما را در تور پوکت مهیا خواهد کرد.

این مقاله را هم بخوانید :   دوره جامع طراحی نما

برای خرید تور پوکت میتوانید به سایت نوید گشت (navidgasht.com) مراجعه کنید.

درباره نوید گشت

نوید گشت یکی از معتبرترین آژانس های هواپیمایی است که سالیان زیادی است در زمینه ارائه تور های مسافرتی به مسافران فعالیت دارد و شما می توانید تور های اسپانیا، تور بالی و تور آفریقا را از این آژانس بخواهید. این آژانس از اصول علمی و استاندارهای حرفه ای در صنعت گردشگری بهره می برد و خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریانش ارائه می دهد.

آدرس : تهران-بالاتر از خیابان دولت-اختیاریه جنوبی-پلاک 134

تلفن تماس : 71147

ساعات تماس : از 8:00 صبح تا 9:00 شب

ایمیل : info@navidgasht.com