بازیگران فیلم سگ بند (+دانلود فیلم سگ بند) در لوین فیلم

فیلم سگ بند دومین اثر از مهران احمدی می باشد که کارگردانی آن را بر عهده داشته است این در این فیلم پر ستاره که امیر جعفری نقش داوود عیاران را بر عهده دارد همچنین بهرام افشاری که نقش فرزاد عیاران و برادر امیر جعفری در فیلم سگ بند را دارد داستان یک خانواده را پس از مرگ پدر روایت می کند این روز ها بهرام افشاری پدیده ای که در هر یک از فیلم های نمایش خانگی و پرده سینما حضور دارد باید دید در این فیلم چطور ظاهر خواهد شد.

تصویر برداری فیلم سینمایی سگ بند 1400 70 سکانس های آن در ایران فیلم برداری شده و 30 درصد آن در کشور تایلند بازیگران جلوی دوربین رفته اند و در فیلم چند بازیگر خارجی هم حضور دارند.

https://lovinfilm.ir/دانلود-فیلم-سگ-بند/

زمان پخش فیلم سگ بند ساخته مهران احمدی

سگ بند قرار است از 25 اسفند ماه سال 1400 روی پرده های سینما برود و پس از آن در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد که پس از آن در سایت منتشر خواهد شد هم اکنون میتوانید تیزر فیلم را مشاهده کنید. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

معرفی بازیگران سگ بند

در این بخش می‌توانید با بازیگران فیلم کمدی سگ بند آشنا شوید.

امیر جعفری

امیر جعفری یک هنرپیشه اهل ایران است که به بازی در فیلم‌های کمدی، بسیار معروف است. او تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته مدیریت ادامه داد. جالب است بدانید که علی‌رضا جعفری، بازیگر جوان صداوسیما، برادرزاده امیر جعفری می‌باشد. همسر آقای امیر جعفری، ریما رامین‌فر است که حدود 4 سال از او بزرگ‌تر است.

ریما رامین‌فر با سریال پایتخت بسیار معروف شد که همه او را با نام هما می‌شناسند. امیر جعفری در سال 1380 وارد سینما شد. اولین تجربه بازی او فیلم سینمایی نان، عشق، موتور 1000 می‌باشد. او در همین فیلم با ریما رامین‌فر آشنا شد

بهرام افشاری

 

بهرام افشاری یکی از بازیگران جوان و خوش‌نام صداوسیما می‌باشد. او بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و با سریال پایتخت به شهرت بسیاری رسید. جالب است بدانید که او با قد 198 سانتی‌متر، بلندترین بازیگر در ایران شناخته می‌شود.

در ابتدا، بهرام افشاری، تئاتر را از زادگاه خود یعنی همدان آغاز کرد و برای پیشرفت در سن 22 سالگی به تهران آمد. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد و توانست بازیگری را به طور حرفه‌ای یاد بگیرد. آقای افشاری در سال 88 توانست جایزه برترین جوان ایران در تئاتر را کسب کند. جالب است بدانید او با این جایزه، موتور خرید و پیک موتوری شد.

مهران احمدی

 

مهران احمدی یک هنرپیشه اهل ایران است که او را با نام بهبود می‌شناسیم. او به‌غیر از بازی‌های درخشان خود، در سریال پایتخت بسیار خوش درخشید. او در همین سریال توانست شهرت بسیاری کسب کند. یکی دیگر از سریال‌هایی که او را با نام شکیب می‌شناسیم، سریال آوای باران است. او در این سریال نقش شکیب را بازی می‌کند که یکی از نقش‌های اصلی و تاثیرگذار این سریال است

خلاصه داستان:
فیلم سگ بند در مورد مردی به نام داوود عیاران (با بازی امیر جعفری) است که قبلا کشتی‌گیر بوده و اکنون تصمیم می‌گیرد برای پولدار شدن یک گروه تشکیل دهد. حال او همراه با دوستش ابراهیم (با بازی مهران احمدی) شروع به نقشه کشیدن برای کسب ثروت کرده تا به اهدافشان برسند. در این میان برادر داوود (با بازی بهرام افشاری) به همراه نامزدش سیما (با بازی بهاره کیان افشار) پیشنهاد می‌دهند که همگی به خارج بروند. اما زمانی که وارد ارمنستان می‌شوند، حوادثی رخ می‌دهد که آن‌ها را وارد ماجرایی جدید کرده و اتفاقات تلخ و شیرینی را برایشان رقم می‌زند که….

این مقاله را هم بخوانید :   محصولات مکمل زناشویی

درباره فیلم

این فیلم سینمایی در ژانر کمدی ساخته خواهد شد. «سگ بند» برای حضور در سی و هشتمین دوره جشنواره فجر آماده خواهد شد. این فیلم سینمایی دومین ساخته مهران احمدی پس از فیلم سینمایی «مصادره» محسوب می‌شود. فیلمی کمدی و اجتماعی به کارگردانی مهران احمدی و نویسندگی حمید اکبری خامنه تهیه ‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۸ ایران است.سگ‌ بند، برگرفته از نام یکی از فنون کشتی پهلوانی است. این فیلم دومین ساخته مهران احمدی بعد از مصادره بوده و برای سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده گردید.

آنچه سگ‌بند باعث شده فیلم نسبتاً پرفروشی در نوروز باشد، استفاده از دو بازیگر کمدی است، یعنی امیر جعفری و بهرام افشاری با دیالوگ‌گویی فیلم را جلو می‌برند و مخاطب را به خنده وادار می‌کنند اما خنده‌ای تصنعی و اجباری با بهره‌گیری از دیالوگ‌های چندپهلو و ادا و اطوارهای مرسوم که بیشتر از آنکه کمدی باشد، ابتذال است. به نظر می‌رسد احمدی در کارگردانی کانسپت را گم کرده، به همین جهت سوژه بین کمدی و درام در تعلیق است، یعنی خلافی که فردین و فرزاد دست به آن می‌زنند، آنقدر شوخی باسمه‌ای است که نمی‌شود باورش کرد، از سوی دیگر تکلیف فیلمساز با خودش مشخص نیست که آیا می‌خواهد فیلم کمدی بسازد یا اخلاق‌گرا البته ترکیب آن در این اثر جواب نداده است!

نقد و بررسی سگ بند

فیلم سگ بند در نخستین هفته اکران در سال جدید موفق به فروش ۲ میلیارد و پانصد میلیون تومان بلیت شد؛ این رقم تقریبا دو برابر فروش فیلم شادروان و تقریبا دو و نیم برابر فروش موقعیت مهدی در مدت زمان مشابه بود. فیلم‌هایی که در تعطیلات نوروز اکران شدند اساسا توان رقابت با فیلم مهران احمدی را نداشتند و به همین دلیل فیلم سگ بند از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان نخستین هفته اردیبهشت [که زمان نگارش این مقاله است] صدرنشین باکس‌ آفیس ایران بوده و حالا بیشتر از ۲۵ میلیارد تومان فروخته است.

تحلیل‌گران امیدوار هستند که فیلم سگ بند به فروش ۴۰ میلیارد تومانی دست پیدا کند اما با اکران فیلم لامینور از هفته دوم اردیبهشت احتمالا کار برای فیلم مهران احمدی اندکی دشوار می‌شود. فیلم مهران احمدی همین حالا در جایگاه ششم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای ایران است و مسیر سختی تا رسیدن به قله ۲۷ میلیارد تومانی و عبور از فیلم متری شیش و نیم ندارد. این فیلم اما برای رسیدن به مدال برنز پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ایران دو رقیب جدی دارد؛ فیلم هزارپا و فیلم مطرب که هر دو بیشتر از ۳۸ میلیارد تومان فروخته‌اند.

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/