این روزها استفاده از پارتیشن شیشه ای سکوریت و پارتیشن اداری شیشه ای برای جداسازی مناطق اداری و مسکونی بسیار رایج شده است. استفاده از پارتیشن نازک بدون فریم به شما این امکان را می دهد تا بدون صرف هزینه و زمان زیاد برای پارتیشن های آجری و سیمانی، فضای داخل ساختمان را به راحتی با قیمت مناسب و نصب سریعتر و آسانتر به چند قسمت تقسیم کنید. ایران لاکوبل در این راستا نیاز های شما را براورده میکند.

 

پروفیل استفاده شده در پارتیشن های تترافرم پروفیل نازک تک جداره بدون فریم با کمترین ضخامت و ابعاد و در دو نوع تک جداره و دو جداره و دارای روکش آنودایز براق و مات یا رنگ پودری یا استاتیک می باشد. پارتیشن شیشه ای با رویکرد مینیمال بهترین گزینه برای دفاتر مدرن است و نور را به طور مناسب به محیط هدایت می کند. این پارتیشن ها با ایجاد سطحی شفاف بستر مناسبی را برای تبلیغات یا مدیریت پرسنل فراهم می کنند. استفاده از این پارتیشن علاوه بر جداسازی فضاهای لازم در ادارات، نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون داخلی اماکن اداری دارد که با سایر محصولات قابل مقایسه نیست. این پارتیشن ها ترکیبی بسیار جذاب و زیبا از شیشه و آلومینیوم در رنگ ها و کیفیت های متنوع در پروفیل و یراق آلات درب داخلی هستند که برای جداسازی قسمت های مختلف در یک دفتر کار مدرن استفاده می شوند. استفاده از شیشه به عنوان جداکننده فضا به انتقال نور پراکنده به کناره های پارتیشن کمک می کند و همچنین نقش مهمی در عایق صدا دارد. به جرات می توان گفت پارتیشن های شیشه ای فریم لس جدیدترین و زیباترین انواع پارتیشن های قابل استفاده در ادارات هستند. روش های به کار رفته در ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره به گونه ای است که این نسل از پارتیشن ها به یکی از کارآمدترین و جذاب ترین پارتیشن های موجود در بازار تبدیل شده است.

مهمترین دلایل انتخاب پارتیشن شیشه ای در فضای اداری تجاری عبارتند از:

1- نصب و راه اندازی پارتیشن شیشه ای سریع و آسان است.

نصب پارتیشن شیشه ای فرایند سختی نیست. صاحبان ساختمان ها و تیم های مدیریتی آنها می توانند آنها را راحت تر و سریعتر از دیوارهای پارتیشن سنتی نصب کنند. در طرح های جدید پارتیشن شیشه ای امکان جابجایی پارتیشن و تغییر چیدمان دفاتر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید به راحتی و خیلی سریع یک فضای اداری کوچک را به کمک پنل های شیشه ای قابل حمل به اتاق کنفرانس، اتاق جلسات یا فضای کاری باز تبدیل کنید.

 

 

2- اجرای پارتیشن شیشه ای مقرون به صرفه است

تقسیم فضاهای کاری به کمک دیوارهای شیشه ای کشویی یکی از مقرون به صرفه ترین و در عین حال مدرن ترین روش های بازسازی دفتر می باشد. حمل و نقل پارتیشن شیشه ای بسیار آسان است. بدین ترتیب می توانید بدون نیاز به تجهیزات خاص و یا بستن طولانی مدت ساختمان، در مدت زمان کوتاهی دفتر خود را به محیطی کاربردی و جذاب تبدیل کنید.

 

3- پارتیشن شیشه ای باعث افزایش روشنایی ساختمان می شود

 

کمبود نور طبیعی معمولا یکی از مشکلات رایج در ادارات است. این مشکل بر کارایی و روحیه پرسنل تأثیر منفی می گذارد. اما می توانید با کمی خلاقیت نور طبیعی بیشتری دریافت کنید، ظاهر دفتر خود را تغییر دهید و روحیه کارکنان را بهبود بخشید.

با نصب پارتیشن شیشه ای می توانید فضای داخلی ساختمان را به گونه ای طراحی کنید که نور طبیعی حتی به تاریک ترین قسمت های ساختمان نفوذ کند. اساسا یک پارتیشن شیشه ای از نور طبیعی حداکثر استفاده را می کند.

 

این مقاله را هم بخوانید :   آیا مزوتراپی باعث تقویت مو میشود

4- پارتیشن شیشه ای به تزئین فضای داخلی کمک می کند

 

اگر از طرفداران سبک های دکوراسیون داخلی مدرن و شیک هستید، پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه است. امروزه رقابت در فضای کسب و کار بالاست. اکثر شرکت ها با روش های مختلف سعی در جذب مشتریان بیشتری دارند. دیوارهای شیشه ای متحرک یا ثابت به فضای داخلی ساختمان جلوه ای شیک و زیبا می بخشد. از طرفی می توانید با استفاده از تکنیک های موجود مانند فراستینگ، حکاکی و چاپ روی شیشه یا استفاده از شیشه های رنگی ظاهری کاملا متمدنانه و جذاب ببخشید که تقریباً در همه فضاها قابل استفاده است.

 

5- پارتیشن شیشه ای به راحتی تمیز می شود.

تمیز کردن و نگهداری پارتیشن شیشه ای نسبتاً آسان است. می توانید به راحتی پنل های شیشه ای را با پارچه های تمیز کننده مانند پارچه های میکروفایبر تمیز کنید.

 

 

صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل iranlacobel.com با بیش از سی سال سابقه در تولید شیشه رنگی لاکوبل – آینه تزئینی – پارتیشن شیشه ای – نرده شیشه ای – شیشه هوشمند سابقه درخشانی در صنعت شیشه و آینه کشور دارد. به فضل الهی با اعتماد و حمایت شما عزیزان این مجموعه توانسته است بالغ بر هزار پروژه معروف و موفق در سطح کشور را با کیفیت و ظرافت بالا برای تایید کارفرمایان محترم آماده و اجرا نماید. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات ایتالیایی و با بکارگیری کادری مجرب سعی در ایفای نقش مثبت در زمینه شیشه و آینه به عنوان یک واحد تولیدی دارد. چشم انداز ما برای آینده، ترکیبی از گروه مجرب کارکنان توسعه پایدار با هدف گسترش دامنه محصولات، حضور موفق و رو به رشد در بازارهای داخلی و بین المللی، رهبری در زمینه کیفیت و فناوری است.
دستیابی به این آینده درخشان در سایه تلاش فراوان مدیران و متخصصان واجد شرایطی که در درون سازمان رشد و پیشرفت می کنند امکان پذیر خواهد بود و رشد و توسعه سازمان را تضمین می کند. صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران با نام ثبت شده شیگراهان هنر جهان و شماره ثبت 555915 فعالیت می کند. از جوایز و نمونه کارهای اجرایی صنعت شیشه و آینه لاکوبل ایران در زمینه شیشه و خدمات آن می توان به تولید شیشه رنگی لاکوبل با ضخامت 4 تا 20 میلی متر با گستره رنگی وسیع و تحویل آن مطابق با کیفیت رنگ اشاره کرد. انواع آینه های تولیدی صنایع شیشه و آینه ایران لاکوبل شامل آینه های تزئینی و آینه های شیشه ای در رنگ های دودی، مسی، برنزی، سفید، ونیزی، بنفش، طلایی و آبی می باشد. تعدادی از پروژه هایی که صنایع شیشه و آینه لاکوبل ایران افتخار همکاری بر روی آنها را داشته است عبارتند از: بانک حکمت ایرانیان، بانک ملت، شعب VIP، بانک مسکن، شعبه خیابان عطار، وزارت کشور، ایرانسل، درگاه پرداخت شاپرک، ال سی من، شرکت سپنج سازه، مرکز ایران نو، آینه تهران، مرکز خرید پالادیوم، ارگ تجریش، شعب سیناتلا ، مبلمان و پروژه آیسا ایران مال و بام لند.