درباره سریال مشاور (The Consultant)

مشاور را نیز می توانیم از بهترین سریال های ۲۰۲۳ بدانیم. این سریال آمریکایی مهیج  است.در ژانر هیجان انگیز، کمدی، درام، معمایی کارگردانی شده است

مشاور یک مجموعه تلویزیونی هیجان انگیز آمریکایی است که توسط تونی باگالوپ، بر اساس رمانی به همین نام اثر بنتلی لیتل و با بازی کریستف والتز به عنوان شخصیت اصلی ساخته شده است و نات وولف، بریتانی اوگریدی و ایمی کاررو در نقش های فرعی بازی می کنند.

این سریال کارمندان یک شرکت بازی های موبایلی را دنبال می کند که رهبری آن توسط یک مشاور شوم با بازی والتز به عهده می گیرد.

خلاصه سریال مشاور (The Consultant)

داستان سریال درباره کارمندان یک کمپانی سازنده بازی موبایلی است که با ورود یک مشاور جدید به شرکتشان، دردسرهای زیادی را متحمل می شوند. این سریال جدید ۲۰۲۳ پس از انتشار با نظرات مثبت منتقدان مواجه شد و به خاطر ایفای نقش کریستوف والتز مورد تحسین قرار گرفت. البته انتقاداتی نیز نسبت به ریتم سریال و داستان آن وجود داشت.

 

بازیگران سریال مشاور (The Consultant)

بازیگران اصلی

کریستوف والتز در نقش رگوس پاتوف
نات وولف در نقش کریگ هورنای
بریتنی اوگریدی در نقش الین هیمن
ایمی کاررو در نقش پتی، نامزد کریگ

بازیگران همبازی

هنری رودس در نقش توکیو
برایان یون در نقش سانگ
تاتیانا زاپاردینو در نقش ژانل
مایکل چارلز واکارو در نقش ایین
رومور کریستینا نولز در نقش لوئیس
ارین روث واکر در نقش امی
جولی سیدونی در نقش گوینده خبر
رایان لکی در نقش گوینده خبر
کاترین کریستنسن در نقش ربکا هود
رایان براوو در نقش اریک

  بازیگران مهمان

سیدنی مای دیاز در نقش رائول
اسلون اوری در نقش رزی
دایان دوان در نقش گیسلین
جیک مانلی در نقش پاتریس
گلوریا جان در نقش مامان سانگ

 

سریال مشاور

بازیگران سریال The Consultant 2023

کریستوف والتز در نقش مشاور

کریستوف والتز، بازیگر اتریشی – آلمانی در ۵ اکتبر سال ۱۹۵۶ (۱۲ مهر ۱۳۳۵) در شهر وین در اتریش به دنیا آمد. پدر و مادر او هر دو در ضمینه هنر فعالیت داشتند و پس از مرگ پدرش، مادر کریستوف با یک کارگردان تئاتر ازدواج کرد. علیرغم سردرگمی برای پیدا کردن حرفه در دوران جوانی، او از کودکی رویای بازیگر شدن را در سر داشت. او پس از اتمام دوران تحصیل در ۲۵ سالگی به لندن رفت و تا ۴۰ سالگی، با بازی در فیلم های اروپایی درخشید.

اقدام به عمل - CTA- کال تو اکشن

سریال ترکی شربت زغال اخته

نت وولف در نقش کریگ هورن

ناتانیل ماروین وولف یک بازیگر آمریکایی است که در 17 دسامبر 1994 (۲۵ مهر ۱۳۷۳) در لس آنجلس به دنیا آمد. پدرش یک پیانیست و مادرش بازیگر بود. برادر بزرگتر او نیز در حوزه موسیقی فعالیت دارد. اولین تجربه بازیگری او در تئاتر در کنارش مادرش بود و همچنین اولین تجربه سینمایی او در فیلم The Naked Brothers Band: The Movie به کارگردانی مادرش بود که در این فیلم او در کنار برادرش به ایفای نقش پرداخت.

بریتنی اوگریدی در نقش الین هیمن

بریتنی اوگریدی یک بازیگر و خواننده آمریکاییست که در 2 ژوئن 1996 (۱۳ خرداد ۱۳۷۵) در ویرجینیا به دنیا آمد. پدرش مردی ایرلندی و مادرش زنی آفریقایی – آمریکایی بودند. او خیلی زود و در سن 4 سالگی حرفه بازیگری را آغاز کرد. اولین بازی در نقش اصلی برای او در سریال Stars در سال 2016 رقم خورد که پس از آن به بازیگری مطرح تبدیل شد

ایمی کاررو در نقش پتی (نامزد کریگ)

ایمی کاررو متولد 15 جولای 1988 (۲۴ تیر ۱۳۶۷) در جمهوری دومینیکن می باشد. او در ایالت فلوریدای آمریکا بزرگ شده و در سال 2008 از دانشگاه فلوریدا فارغ التحصیل شد. اولین بازی در یک فیلم سینمایی او مربوط به فیلم آلوین و سنجاب ها (Alvin and the Chipmunks: The Squeakquel) محصول سال 2009 می باشد. اوج

 

آیا سریال The Consultant (مشاور) یک اثر دلهره‌آور است؟ یک کمدی است؟ یک مجموعه طعنه‌آمیز محسوب می‌شود؟ مهم نیست دقیقا این سریال در چه ژانر و دسته‌بندی‌ای قرار می‌گیرد؛ هرچه که است، این مجموعه که در یک محیط کاری رخ می‌دهد و داستان دارکی دارد، با یک شخصیت اصلیِ واقعا آزاردهنده‌ی کت‌وشلواری ماجرای خود را پیش می‌برد. آخرین و جدیدترین اثری که سرویس استریم پرایم ویدیو به مخاطبان خود ارائه کرده، کاملا جذاب و خوش‌ساخت است. یک اثر دارک و دلهره‌آور که در محیط کاری رخ می‌دهد و می‌خواهد نظام سرمایه‌داری را به سخره بگیرد. سریال مشاور براساس رمانی با همین نام ساخته شده که توسط بنتلی لیتل نوشته و منتشر شده بود.

کریستوفر والتز، نت ولف، بریتنی اوگریدی، ایمی کاررو، هنری رودز، برایان یون، مایکل چارلز واکارو و غیره از جمله بازیگران بااستعداد این مجموعه هستند. این سریال که به‌طرز جالبی در ژانر کمدی (بهتر است بگوییم کمدی تاریک) هم قرار می‌گیرد، خیلی مورد اسقبال منتقدان قرار گرفت و آن‌ها امتیازات مثبت زیادی برایش ثبت کردند. آن‌ها بیشتر از هر چیزی جذابیت دیوانه‌کننده‌ی کریستوفر والتز را مورد تحسین قرار دادند و معتقد بودند که سریال مشاور با وجود کمبود عمقی که دارد، اما با استفاده از اجرای نرمی که دارد و پیچ و تاب‌هایی که به داستان می‌دهد، آن را جبران می‌کند.

 

آن‌ها این سریال را ترکیب خوب و درستی از یک داستانِ آرام اسرارآمیز خواندند که برخی اوقات رگه‌هایی از کمدی و طنز در آن دیده می‌شود. البته برخی‌ها نسبت به سرعت و کلیت فیلمنامه انتقاد داشتند که مدام سؤال‌های بی‌پاسخی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و اینطور تصور می‌کند که ما همچنان مجذوب آن باقی می‌مانیم؛ چیزی که بعد از گذشت چند قسمت خسته‌کننده می‌شود. منتقد سایت ای. وی. کلاب، سریال مشاور را با سریال Severance (جداسازی) مقایسه کرد اما به این موضوع اشاره داشت که به اندازه مجموعه دوم، فیلمنامه‌ی منسجم و تامل‌برانگیزی ندارد؛ هرچند که حسابی طراحی تولید و بازی چشمگیر والتز را تحسین کرد.

خلاصه داستانی که از سریال مشاور منتشر شده، به این شرح است: «ریگس پتاف یک مشاور مرموز است که بعد از قتل مدیرعامل شرکت کامپ ور (یک شرکت بازی‌های موبایلی)، به کمک آن می‌آید و ظاهرا شروع به اداره شرکت می‌کند؛ برای اینکه بتواند آن را از دست مشکلات ظاهری نجات دهد. این سریال داستان ارتباط بین ۲ کارمند و رئیس شرکت را نشان می‌دهد. می‌خواهد نشان دهد که آن‌ها تا چه اندازه حاضر هستند پیش بروند و برای زنده ماندن تلاش کنند.» اولین چیزی که ما در این مجموعه می‌بینیم، گروهی از بچه‌های ابتدایی است که به بازدید از این شرکت جذاب آمده‌اند. اما بلافاصله مشخص می‌شود که یکی از آن‌ها همراه خودش اسلحه دارد و رئیس شرکت را به قتل می‌رساند.

این مقاله را هم بخوانید :   ساید چنل چیست؟ چگونه می توان آن را خریداری کرد؟