خرید شوفاژ بوتان

امروزه داشتن یک مدل از شوفاژ مانند شوفاژ بوتان در هر خانه ای ضروری است. پکیج های مختلف نیز مانند پکیج ایران رادیاتور نیز به گرمایش هرچه بهتر خانه شما کمک می کنند. از طرفی می توانید پکیچ شوفاژ دیواری نیز تهیه کنید. با ما همراه باشید.

 

شوفاژ بوتان

توان خروجی

مهم است که توان خروجی رادیاتور خود را بررسی کنید. برای واحدهای حرارت مرکزی، توان خروجی بر حسب BTU و در مدل های برقی با واحد وات اندازه گیری می شود. BTU بالاتر به این معنی است که رادیاتور می تواند اتاق های بزرگتر را گرم کند. واحدهای با توان خروجی عالی انرژی زیادی مصرف می کنند، اما همیشه می توانید آنها را کم کنید.

 

واحدهای بزرگتر معمولاً توان خروجی بالاتری دارند، اما واحدهای بسیار بزرگ می توانند ظاهر خانه شما را تحت تأثیر قرار دهند. می توانید رادیاتوری با عمق بیشتر و سطح کمتر تهیه کنید. از طرف دیگر، می توانید بیش از یک واحد دریافت کنید و آنها را مانند دکوراسیون قرار دهید.

 

مواد مورد استفاده

رادیاتورها ممکن است از چدن، فولاد نرم، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم ساخته شوند. چدن زمان بیشتری برای گرم شدن و سرد شدن دارد و به همین دلیل است که معمولاً قبل از فناوری مدرن استفاده می شد. اگر به دنبال ظاهر قدیمی انگلیسی هستید، می توانید یک رادیاتور چدنی بخرید. فولاد ملایم بسیار رایج است و در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد. فولاد ضد زنگ از نظر کیفیت بالاتر از فولاد نرم است، اما باید قیمت ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک محصول تقلبی دریافت نمی کنید. اگر ترجیح می دهید محصولی تهیه کنید که سریع خنک و گرم شود، می توانید یک رادیاتور آلومینیومی تهیه کنید.

 

رادیاتور در خانه های انگلیسی بسیار مهم است. قبل از خرید، باید طراحی رادیاتور، توان خروجی آن و مواد استفاده شده در ساخت آن را در نظر بگیرید.

 

پکیج ایران رادیاتور

مقایسه هزینه سوخت و انواع پکیج

اگر بیش از یک نوع سوخت در منطقه خود دارید، بهتر است هزینه های سوخت را مقایسه کنید، به خصوص اگر خانه جدیدی می سازید. حتی اگر در حال تعویض پکیج هستید، ممکن است متوجه شوید که اگر از سوخت یا منبع انرژی متفاوتی استفاده کنید، در درازمدت پول بیشتری پس انداز خواهید کرد. با این حال، اگر شما در حال تبدیل از یک نوع سوخت به نوع دیگر هستید، ملاحظات هزینه دیگری نیز وجود دارد، مانند اضافه کردن یک بریکر یا راه‌اندازی خط گاز به پکیج و تخلیه آن به بیرون. برای اطلاع از هزینه ها یا نرخ های فعلی سوخت با شرکت برق خود تماس بگیرید.

 

نوع پکیج ی که انتخاب می‌کنید نیز بر هزینه‌های گرمایش آب شما تأثیر می‌گذارد. یک نوع پکیج ممکن است از یک نوع سوخت کارآمدتر از نوع دیگر پکیج استفاده کند. به عنوان مثال، یک پکیج برقی با پمپ حرارتی معمولاً نسبت به پکیج معمولی برقی انرژی کارآمدتری دارد. همچنین، یک پکیج الکتریکی با پمپ حرارتی ممکن است هزینه انرژی کمتری نسبت به یک پکیج ذخیره سازی معمولی گازسوز داشته باشد، حتی اگر هزینه گاز طبیعی محلی ممکن است کمتر از نرخ برق باشد.

 

فضا

شاید تعجب کنید که بدانید فضا نیز عاملی است که باید در انتخاب پکیج بعدی خود در نظر بگیرید. با یک پکیج ذخیره، به فضای کافی در خانه خود برای مخزن بزرگ نیاز دارید که می تواند تا 60، 80 یا حتی بیشتر گالن آب گرم را در خود جای دهد. این اندازه مخزن می تواند کل کمد، فضای بزرگ در زیرزمین شما یا حتی بخشی از فضای خزنده شما را اشغال کند. اگر در خانه خود فضای کافی ندارید، پکیج بدون مخزن ممکن است بهترین گزینه باشد. ابعاد مدل های بدون مخزن برقی حدود 10 اینچ در 7 اینچ و مدل های گازسوز حدود 30 اینچ در 20 اینچ است.

 

این مقاله را هم بخوانید :   چگونه لباس نوزادی پسرانه بخریم؟

نه تنها آنها بسیار کوچکتر از یک پکیج به سبک ذخیره سازی هستند، بلکه این مدل های بدون مخزن به راحتی بر روی دیوارها نصب می شوند که فضای بیشتری را آزاد می کند.

 

پکیج شوفاژ دیواری

هنگام انتخاب شوفاژ ، گرمای خروجی را در نظر بگیرید

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام سرمایه گذاری در رادیاتور در نظر گرفت، حرارت خروجی است. بسیار مهم است که واحدی که انتخاب می کنید گرمای کافی برای گرم کردن اتاق به اندازه کافی بدهد و این به موارد زیادی مانند اندازه اتاق، عملکرد آن، مواد دیوار و تعداد و نوع پنجره های اتاق بستگی دارد.

 

بنابراین برای انتخاب رادیاتور مناسب، ابتدا باید گرمای خروجی ایده آل برای اتاق را تعیین کنید. این جایی است که بیت فنی وارد می شود. خروجی گرما با واحدهای حرارتی بریتانیا (BTU) اندازه گیری می شود که محاسبه انرژی مورد نیاز برای گرم کردن 1 پوند آب در دمای 3.8-4.4 درجه سانتی گراد (39-40 درجه فارنهایت) است. شما می توانید با استفاده از یک ماشین حساب BTU، خروجی گرمای ایده آل اتاق خود را اندازه گیری کنید. این به شما کمک می کند تا انتخاب های خود را محدود کنید و رادیاتوری پیدا کنید که برای اتاق مورد نظر شما مناسب و موثر باشد.

 

اگر فضای مخصوصا بزرگی دارید، ممکن است به چندین رادیاتور نیاز داشته باشید که به طور مساوی در سراسر اتاق پخش شوند. اگر اینطور است، باید BTU محاسبه شده را بین تعداد رادیاتورهای مورد نیاز خود تقسیم کنید.

 

شوفاژ من چقدر باید بزرگ باشد؟

اندازه رادیاتور مورد نیاز شما به گرمای خروجی (اندازه گیری شده در BTU) که نیاز دارید بستگی دارد. به طور کلی، هر چه رادیاتور بزرگتر باشد، خروجی BTU بزرگتر است. اما متاسفانه انتخاب اندازه رادیاتور مورد نیاز شما ساده نیست. همچنین باید فضای موجود را نیز در نظر بگیرید. اگر هر یک از این موارد فنی خیلی پیچیده به نظر می رسد که نمی توانید به تنهایی کار کنید، پیشنهاد می کنم با یک مهندس گرمایش واجد شرایط تماس بگیرید که می تواند به شما مشاوره دهد.

برای خرید شوفاژ بوتان و دیگر موارد، به وب سایت hc4s.shop سری بزنید و از این کالاها و دیگر موارد مشابه دیدن کنید.