کمپرسور هوا با کیفیت ارزان برای تمرین شما

یک کمپرسور هوای با کیفیت، شریان حیات یک مطب دندانپزشکی است. انتخاب ابزار مناسب برای تقویت ابزار در تمرین شما می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد. تجهیزات نامطمئن یا بی کیفیت می توانند از نظر کارایی، رضایت بیمار و تعمیرات گران قیمت برای شما هزینه داشته باشند. کمپرسور مطب دندانپزشکی درجه یک یک سرمایه گذاری مطلق برای هر کلینیک دندانپزشکی است. انتخاب مناسب برای شما و بیمارانتان سالها تمرین ایمن و بدون نگرانی فراهم می کند. سیستم ساکشن دندان: آنچه باید قبل از خرید بدانید
در اینجا چند فاکتور کلیدی برای جستجو در یک کمپرسور مدرن کارآمد، ایمن و مناسب برای بیمار آورده شده است:
یک سیستم داخلی برای خشک کردن هوای فشرده
سیستم فیلتراسیون با کیفیت بالا
برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای بیماران، ساکت است
تعمیر و نگهداری کم
بدون روغن، بدون چربی
با در نظر گرفتن این عوامل، شما و پزشکتان باید کمپرسور قدیمی خود را با یک کمپرسور جدید دنتی شاین تعویض کنید. هر کمپرسور دندانی دنتی شاین دارای این شرایط و موارد دیگر است.

چه چیزی کاتانی را متمایز می کند؟

کمپرسورهای دنتی شاین به طور خاص برای بهبود مکش و کارایی در عمل های دندانپزشکی توسعه یافته اند. مشارکت آنها با کمپرسورهای دنتی شاین به این معنی است که آنها می توانند کمپرسورهای هوای فوق العاده ارزان خود را به طیف وسیع تری از مطب های دندانپزشکی که به آنها نیاز دارند ارائه دهند و خود را با تولید کنندگان پیشرو در صنعت هماهنگ کنند تا با اطمینان محصولات با کیفیت بالا را با قیمت های عالی ارائه دهند.
دنتی شاین در زمینه نوآوری در تراکم، مکش بی صدا و نگهداری کم، پیشرو در صنعت است.
آنها وقت خود را به ساخت تجهیزات عالی اختصاص می دهند و با یک دهه تجربه زیر کمربند خود، می توانید به نام دنتی شاین اعتماد کنید.

کیفیت ساخت ایتالیایی

هر یک از کمپرسورهای بدون روغن دنتی شاین در محل کارخانه خود در پارما، ایتالیا ساخته شده و به دقت مورد آزمایش قرار گرفته اند تا استانداردهای کیفیت و ایمنی سخت خود را برآورده کنند. پس از اینکه مطمئن شدند هر کمپرسور نیازهای آنها را برآورده می کند، آن کمپرسورها مستقیماً به مطب شما در استرالیا ارسال می شوند.

کمپرسور دنتی شاین کمپرسور هوا ارزان دنتی شاین استرالیا

تعهد کاتانی به پاکیزگی

هنگامی که صحبت از تمیزی به میان می آید، کمپرسورهای دنتی شاین یکی از تمیزترین طرح های کمپرسور در بازار دندانپزشکی را ارائه می دهند. هر کمپرسور دنتی شاین دارای یک پوشش انحصاری از یون نقره در داخل کمپرسور است که از رشد میکروبی اضافی در جایی که به آن تعلق ندارد اطمینان حاصل می کند. کمپرسورهای دنتی شاین برای از بین بردن تجمع آب اضافی در مخازن فشرده سازی ساخته شده اند که می تواند باعث تجمع باکتری شود.

گارانتی عالی و خدمات مشتری

تمام کمپرسورهای دنتی شاین دارای گارانتی کامل خدمات کامل هستند که از هر گونه قطعات یا کار در طول عمر کمپرسور مراقبت می کند. یک کمپرسور باکیفیت یک سرمایه گذاری مالی عمده است و شما می خواهید در صورت خرابی غیرمنتظره تجهیزات، تحت پوشش قرار بگیرید. خدمات مشتریان دنتی شاین دوستانه و خوش‌آمد است و آنها آماده هستند تا در مورد هر گونه سؤال یا نگرانی در مورد کمپرسور به شما کمک کنند.

معتبرترین مدل های کمپرسور دنتی شاین

وقتی صحبت از دنتی شاین به میان می آید، کیفیت بر کمیت بیشتر است. در اینجا نگاهی دقیق تر به برخی از مدل های با کیفیت بالا در دسترس برای تمرین در سراسر استرالیا آورده شده است:

کمپرسور دنتی شاین AC100

برای یک کلینیک کوچکتر با یک صندلی، AC100 یک گزینه فوق العاده است. این کمپرسور بدون سر و صدا با ارائه تمام مکش و قدرت مورد نیاز برای انجام کار، انتخابی عالی برای مطب های کوچک یا برای دندانپزشکانی است که شروع به ساخت مطب خود می کنند.

کمپرسور Cattani AC200/Cattani K200

برای تمرین با 2-3 صندلی، این کمپرسور دنتی شاین انتخاب ایده آلی است. این دینام کوچک کمپرسور با تمام ویژگی‌های معمولی قدرت و مکش دنتی شاین، حتی دارای یک افزونه حذف نویز برای حذف نویزهای داخل دفتر است.

کمپرسور Cattani AC300

بزرگترین از سه گزینه، این کمپرسور نیروگاهی قادر است تا چهار صندلی را تغذیه کند. برای کسانی که به دنبال برق و سر و صدای کمتر هستند، AC300Q یک انتخاب عالی است.
بدون توجه به اندازه کلینیک یا بودجه شما، یک کمپرسور دنتی شاین وجود دارد که برای شما عالی است.

منبع :

https://weecharge.ir/سیستم-ساکشن-دندان_-آنچه-باید-قبل-از-خرید/

این مقاله را هم بخوانید :   دانلود آهنگ کردی