سایت چطوریه ، پلتفرم اشتراک گذاری نظرات درباره کسب و کار ها است. کاربران و خریداران می توانند در چطوریه نظرات و تجربیات خود از خدمات کسب و کار های مختلف را به اشتراک بگذارند و کسب و کار ها هم علاوه بر مدیریت این نظرات و پاسخ دهی به آنها ، گزارشات جامعی بر اساس این نظرات به دست آورند . عضویت در چطوریه رایگان است.

لیمومی | limoome

 LIMOOME.COM

«شرکت شیوه پردازان زندگی روشن» با شماره ثبت ۵۳۲۴۲۶، در سال ۱۳۹۵ درمیان تعداد بسیاری از فعالان حوزه‌ی سلامت، با هدف ارائه بهترین تجربه‌ی سلامتی برای ایرانیان و ارائه تجربه منحصر به فرد از یک کلینیک تغذیه‌درمانی بر بستر اینترنت آغاز به کار کرد. کلینیک تخصصی رژیم درمانی آنلاین لیمومی، حاصل تعامل و همکاری این شرکت با «موسسه علمی پژوهشی طعام اسرار» با ۲۵ سال سابقه رژیم درمانی و هزاران گزارش موفق است. همچنین لیمومی با آرمان بهره‌مندی تمام ایرانیان از علوم سنتی و مدرن (مزاج و متابولیسم) تصمیم دارد تجربه‌ای جدید از سلامتی و پیشگیری از بیماری های مختلف را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

هدف | edbazar

 EDBAZAR.COM

فروشگاه اینترنتی هدف به طوررسمی در سال 93 فعالیت خود را با هدف ارتقای کیفی در زمینه های بازرگانی داخلی و خارجی و تجارت الکترونیک آغاز نموده است.یکی از مهمترین اهداف ما ایجاد بزرگترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی در ایران است.همواره می کوشیم برای کاری دشوار یعنی «انتخاب »، «مقایسه» و «خرید »،مسیری کوتاه و مطمئن دلپذیر ولذت بخش را فراهم آوریم.واحد بازرگانی شرکت سعی در تامین و توزیع و همچنین خدمات پس از فروش با بهترین کیفیت و قیمت دارد.این واحد « تجارت الکترونیک » را یکی از اولویت های خود قرارداده و در این زمینه راهکارهایی نیز اتخاذ کرده است و با « شعار آسوده بیابید و آسان مقایسه کنید و خاص خرید کنید! » برای کاربران خود شناخته شده است.

ستاره بازی ایران | psstar

 PSSTAR.IR

از آنجا که مدیران شرکت با دودهه تجربه در حوزه صوتی و تصویری ازجمله کنسول های ویدیویی و حوزه بازرگانی خارجی افتخار خدمت رسانی در قالب برندهای تجاری سونی پلی استیشن، مایکروسافت ایکس باکس، نینتندوسوییچ و… را داشتند و این تجربیات منجر به خلق برند PSSTAR شد. با اطمینان از اصل بودن کالاها و مجوزهای فروشگاه psstar از ارگان‌های معتبر، نسبت به خرید کنسول بازی و انواع لواز جانبی اقدام کنید. فروشگاه psstar تمامی کنسول‌های بازی را با ضمانت اصالت کالا و یک هفته ضمانت قیمت به‌فروش می‌رساند و دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن تجارت و مجوز رسمی بنیاد ملی بازی های رایانه ای از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین تمامی فعالیت‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان بخصوص سفیران ارزشمند ما نمایندگان بزرگوار ما در سرتاسر ایران منتظر خبرهای جدید و شگفتانه های ما مسابقه بزرگ ما با جوایز ارزنده باشید.

این مقاله را هم بخوانید :   All to know about Iran tours & travel services

بساز | besaz

 TICTOOLZ.COM

هدف از ایجاد این سایت ارائه مستقیم انواع برندهای معتبر در زمینه سنگ های برش ،ابزارآلات، لوازم برقی، شارژی و بنزینی صنعتی، تجهیزات جوش و برش، لوازم و تجهیزات ساختمانی می باشد.

مینی بیاب | minibiyab

 MINIBIYAB.IR

فروشگاه مینی بیاب|بزرگترین عرضه کننده لوازم امنیتی در ایران فروشگاه مینی بیاب اولین و بزرگترین عرضه کننده لوازم امنیتی،دوربین های مخفی،موقعیت یاب،ضبط کن صدا ی مخفی و… می باشد.این فروشگاه کار خود را به صورت رسمی در این ضمینه از سال 96 شروع نموده است و گارانتی و پشتیبانی 24 ساعته و احترام به مشتری را سر لوحه کار خود قرار داده است.این فروشگاه زیر مجموعه شرکت ” ابر الکترونیک” می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 95 اغاز نموده و در ضمینه طراحی و ساخت مدارها و قطعات الکترونیکی فعالیت دارد.گارانتی دوگانه فروشگاه مینی بیاب یکی از مزایای مهم این فروشگاه است که برای اولین بار در ایران اجرا شده است، به این ترتیب که علاوه بر گارانتی محصولات توسط شرکت مادر (سازنده) ، فروشگاه مینی بیاب هم محصولات خود را گارانتی 6 ماهه ،1 ساله ویا 5 ساله(بسته به نوع محصول) می نماید، “چرا که ما از کیفیت محصولات خود کاملا” اطمینان داریم”.

اطلاعات بیشتر در مورد بررسی سایت ها :  chetorie.com