آموزش سینما فوردی (بازار کار سینما فوردی) گرافیستار

نرم افزار cinema 4D یک برنامه مدل سازی، انیمیشن، گرافیک متحرک و برنامه رندر سه بعدی است که توسط شرکت MAXON Computer GmbH در آلمان ساخته شده است. این برنامه قادر به مدل سازی چندضلعی، فرعی،انیمیشن،روشنایی، بافت، رندر و ویژگی‌های مشترکی که در اکثر برنامه‌های مدل سازی وجود دارد.

شرکت MAXON در حال حاظر چهار نسخه متفاوت از این برنامه را عرضه کرده است. آموزش سینما فوردی با عنوان Prime، نسخه‌ای تحت عنوان Broadcast که یک سری ویژگی‌های گرافیکی اضافه دارد. نسخه مخصوص طراحی‌های معماری تحت عنوان Visualize و در نهایت نسخه Studio که شامل تمامی‌ ماژول‌ها هست.

در سال ۲۰۱۴ شاهد انتشار نسخه‌ای تحت عنوان Lite 5 بودیم. اما این یک نسخه‌ خاص از این برنامه بود. زیرا شرکت MAXON با Adobe توافق کرد و این نسخه را بر پایه Adobe After Effect ساخت. در این نسخه یک افزونه به نام CINEWARE ایجاد شد که با استفاده از آن امکان تعامل و تبدیل پروژه بین این دو برنامه ایجاد شد. در ابتدا این برنامه در سال ۱۹۹۰ برای کامپیوتر‌های آمیگا ساخته شد بود. حتی سه نسخه اولیه این برنامه نیز برای همین پلتفرم عرضه شد. پس از ورشکستگی Commodore بلاخره تصمیم بر این شد که نسخه چهارم برای پلتفرم‌های ویندوز و مکینتاش عرضه شود.

دوره جامع آموزش سینمافوردی

آموزش سفری به نرم افزار Cinema 4D یکی از بهترین دوره های آموزش نرم افز ار سینمافوردی از موشن دیزاین اسکول (Motion Design School) با دوبله تخصصی فارسی است. در بین بهترین سایت های آموزش برنامه های گرافیک و تدوین می توان به فرادرس، سریع آسان، گرافیستار، فرانش، موشن کده و دانشجویار اشاره کرد.

دوره آموزشی سینمافوردی جورنی یکی از بهترین دوره های آموزش سینمافوردی هست که توسط وب سایت موشن دیزاین اسکول منتشر شده است توی این دوره آموزشی ابتدا اصول کار کردن با سینمافوردی و منو های آن را یادمیگیرد و به صورت بسیار جذاب و پروژه محور مباحث مادلینگ ، یو وی مپینگ ، ابزار موگراف، داینامیک ، اکسپرسو، انیمیت ، متریال ، لایتینگ، رندر و افکت های جذاب رندر کردن در سینمافوردی را یاد خواهید گرفت.

در این آموزش سینمافوردی بی نظیر، دانش اساسی مورد نیاز دنیای سه بعدی را در سینمافوردی یاد خواهید گرفت و قادر خواهید بود که بدون جستجو در بین هزاران آموزش و فقط با این دوره، با کارهای مختلف در سینمافوردی آشنا شوید. این دوره بخش اول و مقدمه دوره اصلی پکیج جامع آموزش سینمافوردی است. یادگیری نرم افزار سینمافوردی در رشته و تخصص های متفاوت

آموزش سینما فوردی از مقدماتی تا پیشرفته را در این دوره قرار داده‌ایم. اما چرا این آموزش دارای اهمیت است؟ سینما فوردی Cinema 4D یک برنامه حرفه ای سه بعدی برای مدلسازی، انیمیشن، موشن گرافیک و رندر است که محصول شرکت MAXON آلمان میباشد. در دوره آموزش سینما فوردی تلاش کردیم تا موارد کاربردی این نرم افزار محبوب کاربردی در حوزه طراحی و گرافیک رو از مقدماتی تا پیشرفته آموزش بدیم. در ابتدا از بخش مقدماتی برنامه شروع کرده و موارد رو بصورت کاربردی و کاملا پروژه محور تا بخش پیشرفته پیش بردیم. مواردی مثل شناخت آبجکت ها، شناخت فرمان ها و دستورات و همچنین آشنایی کامل با بخش تخصصی موگراف برای ساخت موشن گرافیک های سه بعدی.

در دوره آموزش سینما فوردی چه می آموزید؟

  • دریافت به روز ترین سرفصل آموزشی و آخرین ورژن های تکنولوژی
  • دریافت آموزشی تضمینی و اصولی بدون نیاز به پرداخت هزینه های بسیار بالا
  • دریافت آموزشی کاملا پروژه محور و از صفر تا صد
  • آموزش مطالب تخصصی و عدم اتلاف وقت برای مباحث غیر کاربردی
  • اجرایی کردن ایده های خودتان
  • متخصص شدن در کار با نر افزار Cinema 4D
  • به دست آوردن یک فرصت ویژه برای کسب درآمد و اشتغال

دوره آموزش سینما فوردی برای چه کسانی مناسب است؟

  • دانشجویان گرافیک و تصویرسازی
  • تیزر سازان
  • تصویرسازان
  • و علاقه مندان

آموزش سینما فوردی صفر تا صد✔️در قالب پروژه های حرفه ایی

نرم‌افزار Cinema 4D که به اختصار به آن C4D نیز گفته می‌شود، نرم‌افزاری برای طراحی و ساخت مدل، انیمیشن و گرافیک سه‌بعدی است. این نرم‌افزار مانند دیگر نرم‌افزارهای سه‌بعدی مانند 3Ds Max و Maya امکان ساخت مدل، متریال‌دهی، نورپردازی و پردازش سه‌بعدی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این مقاله را هم بخوانید :   تجهیزات پزشکی سینا صنعت آرامیس

آنچه نرم‌افزار Cinema 4D را از نرم‌افزارهای 3Ds Max و Maya متمایز می‌کند، سادگی و راحتی استفاده از آن است. برخلاف این نرم‌افزارها، طراحی در Cinema 4D نیاز به طراحی زیر ساخت و ساخت Structure ندارد. همین موضوع باعث شده تا طراحان گرافیک، موشن‌گرافیست‌ها و هنرمندان مخاطبان اصلی استفاده از این نرم‌افزار باشند.

یکی دیگر از امکانات منحصر به‌فرد نرم‌افزار Cinema 4D قابلیت اتصال آن به نرم‌افزار Adobe After Effects است. این قابلیت به طراحان و موشن‌گرافیست‌ها این امکان می‌دهد تا در زمان نیاز به استفاده از طراحی‌های سه‌بعدی به راحتی از خروجی‌های این نرم‌افزار در After Effects استفاده کنند. همچنین، نرم‌افزار C4D در شبیه‌سازی (یا همان Simulation) از رقبای دیگر خود به مراتب قدرتمندتر است و امکانات بسیاری را در اختیار طراحان قرار می‌دهد.

طی چند سال گذشته، دوره‌های Cinema 4D مدرسه اینورس، یکی از بهترین و درخشان‌ترین دوره‌های آموزش طراحی سه‌بعدی بوده است. طی این سال‌ها، هنرجویان زیادی توانسته‌اند با گذراندن دورهCinema 4D مدرسه اینورس به صورت حرفه‌ای وارد بازار کار شوند که هر کدام از این عزیزان در رشته خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. برخی از نمونه‌کارهای این هنرجویان در انتهای همین صفحه آورده شده است.

دوره Cinema 4D مدرسه اینورس با نگاه عملی و تعاملی به این نرم‌افزار برنامه‌ریزی شده است. در این دوره، نیمی از زمان به آموزش Cinema 4D به صورت تئوری اختصاص یافته و در نیمی دیگر، هنرجویان به شکلی عملی و با انجام کار بر روی پروژه‌های واقعی نحوه کار با این نرم‌افزار را فرا می‌گیرند. همچنین، اساتید مدرسه اینورس به هنرجویان کمک می‌کنند تا چشم‌اندازی درست و واقعی از انتخاب‌های خود به دست آورند.

بازار کار سینما فوردی

همانطور که در معرفی سینمافوردی ذکر شد، در بازار کاری که بعد از آموزش نرم افزار سینما فوردی برای متخصصین سینمافوردی وجود دارد می توان در ابتدا به موشن گرافیک اشاره نمود که در ارتباطی که با نرم افزار افترافکت وجود دارد می توان از آن در استفاده از عناصر سه بعدی در طی پروژه ها استفاده لازم را داشت.

و شما میتوانید برای گرفتن پروژه ها و فرصت های استخدامی در زمینه موشن گرافیک و انیمیشن پس از گذراندن این دوره آموزش سینمافوردی با تکمیل پورتفولیو و رزومه خود پروژه گرفته و یا استخدام شوید.

و در ادامه هم در باقی قابلیت هایی که در بحث سه بعدی و رندرینگ این نرم افزار وجود دارد می توانید در شرکت های معماری شامل دکوراسیون و طراحی داخلی و همینطور شرکت های طراحی صنعتی برای مثال طراحی اتومبیل مشغول به کار شوید.

همینطور نرم افزار سینمافوردی در خارج از کشور بسیار شناخته شده است و میتوانید به عنوان یک برگ برنده در زمینه مهاجرت روی آن حساب کنید.

چگونه پس از دوره آموزش سینمافوردی این فرصت ها را در بازار کار پیدا کنم؟

شما میتوانید با سرچ کردن عبارت ( پروژه های 3D Animation پونیشا ) پروژه هایی که با استفاده از تخصصی که در نرم افزار سینمافوردی پیدا میکنید را بیابید.

همچنین با سرچ کردن عبارت ( استخدام انیماتور ) می توانید فرصت های شغلی که پس از کسب تخصص در دوره آموزش سینمافوردی پیدا کردید را ببینید و پس از ایجاد نمونه کار و یا پورتفولیوی قوی برای خود یکی از این فرصت های شغلی را شکار نمایید.

منبع: گرافیستار https://graphi-star.com/